Al Csibone

Mi kerül ezen ennyibe? Ezt Te is meg tudnád csinálni? Akkor rajta! Lehetetlen nincs.

Friss topikok

Álmaim mindig voltak arról, hogy mit és hogyan szeretnék. Időnként (pl. újévkor) még fogadalmakat is tettem, hogy azért is megcsinálom. Aztán valahogy ezen a szinten rendszeresen megakadt a dolog és csak a rossz érzés maradt, hogy megint elbuktam.

Aztán tavaly, a 35. születésnapom előtt végeztem magamban egy kis számadást. Jó esetben még 35 év áll előttem, de bizonyos dolgokon változtatnom kell, mert nem sodródhatok az árral életem végéig.

Első lépésként a születésnapomon letettem a cigarettát (pontosabban letettük, mert Higgins is csatlakozott) és a sikeren felbuzdulva idén is javítani szeretnék néhány dolgon. A 2013-as évben rendet teszek a pénzügyeinkben (spórolás, rossz szokások, felesleges kiadások, megtakarítás) és egészségesebben fogok élni (étkezés, mozgás, vegyszerek).

Az első feladatom az, hogy éves tervet készítsek arról, hogy pontosan mit és milyen ütemben szeretnék csinálni idén. A legegyszerűbb, ha készítek egy táblázatot, ahol minden célomnál havi szinten megadom a feladatokat. Így pontosan látom, ha valamivel csúszásban vagyok és végre nem fogok elfelejteni semmit (remélem).

A hétvégén neki is látok! (Rettegjetek fiúk!)

Boldog Új Évet!

index2_3058_malacpersely-szanologep-i-d000219A0729bfe9e2021.jpg

Címkék: tervezés éves terv

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcsibone.blog.hu/api/trackback/id/tr994996461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása