Al Csibone

Mi kerül ezen ennyibe? Ezt Te is meg tudnád csinálni? Akkor rajta! Lehetetlen nincs.

Friss topikok

Számomra, a feszültség levezetés egyik legjobb módja, a takarítás.
Az időjárásnak és a mocsok behordására alkalmas lábak viszonylag magas számának köszönhetően szinte mindig van mit takarítani nálunk (2 négylábú és két kétlábú, néha kiegészülve Gyermekkorú két lábával).
Tegnap este is sort kerítettem egy gyors összesöprés és felmosás párosra, hátha jobb kedvre derülök, ráadásul Higgins betegen hevert a kanapén, így az a veszély sem fenyegetett, hogy megzavarja a tevékenykedésemet. A söprés folyamatát nem részletezném (bár ismét megfogalmazódott bennem, hogy kopaszra nyírom a két kutyát, vagy keresek valami újrahasznosítási lehetőséget a töménytelen szőrnek és piszkosul meggazdagszom belőle), de a felmosásánál ismét újítottam.

Néhány napja rendeltem egy 4 kg-os mosószóda csomagot és eszembe jutott, hogy valamit olvastam arról, hogy felmosáshoz is lehet használni. Engedtem forró vizet a felmosó vödörbe, tettem bele 1 púpozott evőkanál mosószódát és 5 csepp levendulaolajat.
A hatás számomra döbbenetes volt. Nem járunk térdig a mocsokban, de a fürdőszoba, WC és közlekedő hármas feltörlése után már cserélnem kellett a vizet, mert annyi koszt felszedett. Higgins az örök kételkedő szokás szerint bizonyítékot követelt, de a papírtörlővel végzett tesztjén jelesre vizsgáztunk (a lakás felénél jártam, amikor zombiként felbukkant, hogy mi az ördögöt csinálok már megint és minden szenvedése ellenére segített a söprögetésben is). 

A sikeren felbuzdulva nekiestem a hálószobáknak is és láss csodát, ezt is sikeresen megoldotta.

Összességében négyszer cseréltem vizet (a lakás nagy része járólappal van burkolva, kivéve a hálószobákat, ahol szalagparketta van), ami a vasárnapi extra dagonya maradványainak köszönhető. A méregdrága, ki tudja milyen vegyszereket tartalmazó csodaszerektől sem volt tisztább, vagy csillogóbb a padló korábban (a papírtörlő teszt szerint koszosabb volt) és még az illatát is magam választhatom meg.

Nekem bevált.

Tesztelés alatt van még a ruhák ecettel történő öblítése a házilag készített légfrissítő zselés, illetve spray változata is.

Címkék: spórolás otthon tisztítószer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcsibone.blog.hu/api/trackback/id/tr985076221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása