Al Csibone

Mi kerül ezen ennyibe? Ezt Te is meg tudnád csinálni? Akkor rajta! Lehetetlen nincs.

Friss topikok

Eredetileg arról akartam beszámolni, hogy egyetlen értelmes ötletem sincs az adventi naptár tartalmával kapcsolatban, de ezt a témát ezennel elvetem. Már csak azért is, mert Gyermekkorú tegnap meglátta, hogy blogot írok és képes titokban beleolvasni, hátha megtud valamit az idei ajándékterveimről.

Inkább arról mesélek, hogy mire jutottam az idegbajmentes ünnep megtervezésével kapcsolatban.

Tény, hogy hat hét alatt szeretném megvalósítani a felsorolt célokat.

  1. alaposan kitakarítani a lakást, de az utolsó héten már csak egy villámtakarítást vagyok hajlandó elvégezni
  2. tervet kell készítenem az ételekről, sütikről és az ajándékokról és persze a költségekről
  3. tudnom kell, hogy mire mennyi időm van
  4. Gyermekkorút is szeretném bevonni a dekoráció elkészítésébe
  5. támogatni és segíteni fogom, hogy maga készített ajándékokkal lephessen meg mindenkit, akit szeretne
  6. én is készítek titkos ajándékokat a saját kis kacsóimmal

 

Valahogy így képzeltem...

Takarítás Ajándékok Sütés, Főzés Kreatívkodás
1. hét Előszoba Tervezés Tervezés Inspirációgyűjtés
2. hét Konyha Listaírás Listaírás Adventi naptár és koszorú
3. hét Nappali Hol olcsóbb? Nagybevásárlás Beszerzés
4. hét Hálószobák Megrendelni Fagyasztható sütemények Megvalósítás
5. hét Fürdőszoba, WC Megvenni Fagyasztható ételek Megvalósítás
6. hét Villámtakarítás Csomagolás Romlandó ételek beszerzése Csomagolás

 

 

Címkék: karácsony tervezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcsibone.blog.hu/api/trackback/id/tr864902974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása