Al Csibone

Mi kerül ezen ennyibe? Ezt Te is meg tudnád csinálni? Akkor rajta! Lehetetlen nincs.

Friss topikok

Nem azért írok róla, mert bárki is fizetett érte, csak megláttam, érdekelt és most megosztom veletek is a tapasztalataimat.
Pontosan egy hete botlottam bele teljesen véletlenül a NekedTerem dobozba és a róla szóló cikkekbe. Olvastam róla mindenfélét, picit drágának is találtam, de kíváncsi voltam.

Röviden és tömören a NekedTerem lényege: hetente egyszer (pénteken) házhoz jön a piac

Viszonylag sok zöldséget és gyümölcsöt fogyasztunk az utóbbi fél évben, de elég maradi az ízlésünk és általában a már megszokott, bevált dolgokat választjuk. (Kivétel ez alól a csicsóka és a laskagomba)
Úgy döntöttem, hogy nem változtatok a tartalmán, amit kapok, abból fogok főzni a jövő héten. Szerdán éjfélig lehetett leadni a rendelést, mindent tételesen felsoroltak, hogy miből mennyi található a dobozban. Akinek valami nem tetszik belőle, az módosíthatja a doboz tartalmát és természetesen más termékeket is lehet rendelni tőlük.

Szerdán hazafelé már erről vitáztunk Higginsel, hogy miben jobb, mint a piacozás és miben. Este már el is kezdtem recepteket keresni az interneten és ez már neki is tetszett.

Ma megérkezett a doboz. Eddig azt kell mondanom, hogy nagyon korrektek és elégedett vagyok a szolgáltatással. Amit nyertem vele, hogy nem kell holnap korán reggel rohannom a piacra, improvizálnom, hogy éppen mi kapható és abból mit is főzzek és akár már ma este is elkezdhetem az előkészítést, ezzel szabaddá téve a hétvégét.

Íme, a Heti doboz 1-3 főnek:

nekedterem2.jpg

 

nekedterem1.jpg

 

A tartalma:

0,50 kg Alma (Braeburn)
1 csomag Bébispenót
0,25 kg Bio dió
0,25 kg Csiperke gomba (termesztett)
1 db Kígyóuborka (bébi méret, óriási íz)
1 db Kínai kel
1 köteg Újhagyma
0,50 kg Mutsu alma
3 db Paprika
0,60 kg Paradicsom
1 csokor Petrezselyemzöld
1 csomó Sörretek

Az ára 4 500 Ft volt és a kézbesítésért 350 Ft-ot számítottak fel (a XI. kerületbe kértem a szállítást).

 

Címkék: kipróbáltuk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcsibone.blog.hu/api/trackback/id/tr355081687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása