Al Csibone

Mi kerül ezen ennyibe? Ezt Te is meg tudnád csinálni? Akkor rajta! Lehetetlen nincs.

Friss topikok

Tavaly ősszel született meg az elhatározás, hogy megpróbálok spórolni. Elsőként a vízfogyasztási szokásainkon készültem változtatni, de nem jártam sok sikerrel, mert a két kacsa (Gyermekkorú és Higgins) keményen ellenállt. Hiába magyaráztam, hogy mennyivel több víz kell a kád teletöltéséhez, mint a zuhanyozáshoz, bizonyítékot követeltek (közben suttyomban lubickoltak). Végül november utolsó napjaiban kiborult a bili és csaptunk egy szép nagy veszekedést Higginsel, aminek az lett az eredménye, hogy ő visszább vett a pacsálásból (már csak félig engedi a kádat állítólag), cserébe kimutatást kellett készítenem a vízfogyasztásunkról a számlák alapján (HORROR!!!!!). A következő leolvasás február elején lesz aktuális, akkor kiderül az igazság (remélem). Addig jegeltük a témát.

A másik megszorítási front a takarítás lett. Itt komolyabb sikereket könyvelhettem el.
Nyomoztam egy picit és találtam néhány nagyon jó oldalt a témában (pl. http://anyasporol.cafeblog.hu; http://kiflieslevendula.blogspot.hu)
Szinte észrevétlenül cseréltem le a folyékony szappant, a kerámialap tisztítót és a légfrissítőt saját készítésűre, az öblítő még tesztelés alatt.
Beszereztem néhány mikroszálas törlőkendőt, amibe még a fiúk is pillanatok alatt beleszerettek (Higginsnek főleg az tetszett, hogy 10 perc alatt varázsoltam tisztává a krémszínű, bőr kanapénkat Karácsonykor).

A tesztelési fázis végeztével jönnek a bizonyítékok. Próbáljátok ki Ti is!

Takarítás.jpg

Címkék: spórolás diy tisztítószer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcsibone.blog.hu/api/trackback/id/tr515036477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása