Al Csibone

Mi kerül ezen ennyibe? Ezt Te is meg tudnád csinálni? Akkor rajta! Lehetetlen nincs.

Friss topikok

lelőhely

 

 Tegnap, takarítás közben rátaláltam Gyermekkorú régi fakockáira. Szokás szerint elkeztem agyalni azon, hogy miként lehetne rávenni Főgyüjtögetőségét arra, hogy megszabaduljunk tőle, mert Engem idegesít, hogy fölöslegesen foglalja a helyet és már régen nem is játszik velük. Aztán beláttam, hogy ezzel a szöveggel esélytelen lennék.

Rákerestem hát nekiláttam kutakodni a világhálón az után, hogy miként lehetne ezt a borzalmat újrahsznosítani.

Nekem ez tetszett a legjobban, remélem Gyermekkorú támogatását is sikerül megszereznem.

Addig is az ötletadó képek:

DIY Wooden Block Ornament

 

supplies

 

wooden finials

 

Rust-Oleum Dark Walnut

 

stain blocks

 

wipe stain

 

Rust-Oleum Glitter Spray Paint

 

paint chipboard

 

twine

 

predrill

 

 attaching letter to block

 

assemble ornament

 

twine knot

 

attaching finial

 

last step

 

how to twine

 block ornament

block ornament

 

how to make an ornament

 

christmas decor

 

christmas craft

 

christmas crafts

 

Címkék: kreatív karácsony újrahasznosítás dekoráció

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcsibone.blog.hu/api/trackback/id/tr404907172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása