Al Csibone

Mi kerül ezen ennyibe? Ezt Te is meg tudnád csinálni? Akkor rajta! Lehetetlen nincs.

Friss topikok

Igen, jól látjátok!
Megláttam a DM-ben a mosószódát és beugrott, hogy valahol olvastam arról, hogy egy csomó dologra lehet használni a háztartásban, ezért vettem egy csomaggal próbaként (legközelebb nagyobb kiszerelést keresek).

Pont jókor jött, mert a kerámialap tisztítót meg elfelejtettem, és erre csak akkor döbbentem rá, amikor a régi, üres flakont megemeltem, hogy a csicsókapüré készítésekor keletkezett kupit eltakarítsam. Jellemző...

Ekkor találtam rá az alábbi bejegyzésre:

http://anyasporol.cafeblog.hu/2012/06/11/keramialap-tisztitas-mososzodas-pakolassal/

Előre leszögezem, hogy a karcolások már előtte is megvoltak, ami szerintem nem meglepő egy 6 éves lapnál. Sajnos ebben mi is bűnösek vagyunk (időnként Anyukám meggyötri egy kis mellé szórt sóval, amin aztán áthúzza a fazekat egy elegáns mozdulattal) pedig próbáltunk vigyázni rá, mert szeretjük nagyon.

DSCN0382.JPG

Tájkép csata után...

 

A csodaszer hozzávalói:
Mosószóda
Mosogatószer (Frosch)
Meleg víz
Törülköző

DSCN0384.JPG

Mosószódával alaposan megszórtam, majd letakartam egy mosogatószeres meleg vízbe áztatott törülközővel (picit kinyomkodtam belőle előtte a vizet). Előkaptam a konyhai időzítőmet, beállítottam 15 percre és vártam a csodát.
A törülköző leemelése után az ujjaim hegyével körkörösen beledörzsöltem a mosószódát, a nagyját leszedtem róla, majd áttöröltem egy vizes szivaccsal.
Az eredeti leírás alapján tettem rá egy újabb pakolást (ezt néha kihagyom mostanában) és újabb 15 perc olvasással ajándékoztam meg magamat (időzítő újabb 15 perc).
A borzalmas csörömpölés visszarántott a valóságba. Lemostam a pakolást és előkaptam a LIDL-ben vásárolt kaparómat, amivel villámgyorsan leszedtem a maradék trutyit is.

DSCN0388.JPG

Olyan szépen csillog... Higgins, hány évet kapok, ha villanypásztorral kerítem el a család galád mancsai elől?

Köszi AnyaSpórol!

Címkék: spórolás otthon tisztítószer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcsibone.blog.hu/api/trackback/id/tr85036614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása