Al Csibone

Mi kerül ezen ennyibe? Ezt Te is meg tudnád csinálni? Akkor rajta! Lehetetlen nincs.

Friss topikok

forrás

Néhány napja a Tesco-ban bóklásztam a karácsonyi díszek között és megtetszettek a különböző színű és méretű csengettyűk (lehet, hogy nem így hívják, de nekem ez tetszik). Nézegettem egy darabig, de végül visszatettem, mert azt gondoltam, hogy nem tudnám felhasználni a dekorációhoz.

Aztán ma megláttam az alábbi képeket!

 

 

diy sleigh bells craft

 

 

sleigh bells supplies


trim leather or vinyl

 

 

notch fabric

 

 

wrap and staple

 

 

small hole for jingle bell

 

tie in knot

 

 

hole for ribbon

 

Címkék: kreatív karácsony dekoráció

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alcsibone.blog.hu/api/trackback/id/tr104929967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása